Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home/radufoto/macelariaradu_ro/wp-content/plugins/facebook-button-plugin/facebook-button-plugin.php on line 244

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home/radufoto/macelariaradu_ro/wp-content/plugins/facebook-button-plugin/facebook-button-plugin.php on line 246

Carnea de porc, alimentul de baza al romanilor

Comentariile sunt închise pentru Carnea de porc, alimentul de baza al romanilor


Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home/radufoto/macelariaradu_ro/wp-content/plugins/facebook-button-plugin/facebook-button-plugin.php on line 244

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home/radufoto/macelariaradu_ro/wp-content/plugins/facebook-button-plugin/facebook-button-plugin.php on line 246

Tot ce trebuie sa stiti despre carnea de porc

Beneficiile nutritive: carnea de porc in stare naturala este saraca in clorura de sodiu si are un continut bogat de proteine. Reprezinta de asemenea o sursa buna de vitamine si minerale, necesare unui organism sanatos: fier, magneziu, fosfor, potasiu si zinc, si o serie de vitamine din grupa B, cum ar fi vitamina B6, B12, acid nicotinic, tiamina, riboflavina.

Proteine: carnea de porc este o sursa minunata de proteine. O portie de carne de 100 de grame ofera aproximativ jumatate din necesarul zilnic al unei persoane adulte.

Grasimi:
– continutul de grasimi al carnii de porc depinde de partea din care provine (piept, cotlet, etc), carnea “cea mai slaba” are un continut de 6g grasime per 100g de carne;
carnea de porc contine mai multe grasimi nesaturate decat grasimi saturate;
carnea de porc contine acidul linoleic conjugat, considerat de catre experti ca fiind un bun aliat al organismului impotriva cancerului sau al bolilor cardiovasculare.

Sfaturi utile in prepararea carnii:
– inainte de gatire, se recomanda indepartarea partilor de grasime de pe bucata de carne;
– se recomanda metodele dietetice de preparare a carnii, cum ar fi rotisorul, gratarul, prajirea fara ulei, fierberea;
– carnea de porc trebuie consumata in portii rezonabile, portia recomandata este de 100 grame.

Fier
carnea de porc este o sursa buna de fier pentru organism si este recomandat a fi introdusa in dieta, cu masura, in cazul anemiei feriprive (prin carenta de fier);
– o portie de 100 grame de carne de porc ofera 15% din necesarul zilnic de fier.

Zinc
– prin consumarea a 100 grame de carne de porc se asigura 30% din necesarul zilnic de zinc;
– conform studiilor, persoanele care exclud din dieta carnea, de orice tip, se confrunta cu deficienta de zinc;
– fierul, zincul si vitamina D continute de carnea rosie sunt absorbite mai eficient de catre organism, spre deosebire de alte alimente care le contin.

Consumata in cantitati moderate, carnea de porc este o buna sursa de energie, avand efecte benefice asupra pielii, ochilor, sistemului nervos, oaselor si performantelor mentale. Prin continutul de antioxidanti esentiali, carnea de porc asigura o mai buna imunitate a organismului.

Sursa – articol publicat pe site-ul www.agricultura-romania.ro

Comments are closed.

Blog Directory Smarty Web Director Director web Addursite